loading...
کشتی کج آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یوتوپ 2 138 joker
. بازدید : 221 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)
استفاده از وسایل در مسابقه
 
صندلی:500$ 
 
میز:700$
 
نردبان:800$
 
سطل اشغالی:800$
 
 
 
پلکان فلزی:900$
 آیتمی برای جلوگیری از مصدومیت که شاید داشتنش همیشه به سود باشه.
قیمت:1200$
جلوگیریر از حمله پشت سر
قیمت:1000$
 
 
حمله از پشت قبل شروع بازی(کمک کردن به بازیکنان)اسم کسی که حمله میکنید را ذکر کنید.
قیمت:900$
 
 
 
....................................................................
 
 
ایجاد استوری
قیمت:1000$
 
زدن فینیشر حریف روی خودش
 
قیمت:1200$
 
 
حمله در بک استیج.موجب مصدومیت حریف
حمله ی معمولی:مصدومیت یک شبه.قیمت:3000$
حمله ی شدید:مصدومیت دو شبه.قیمت:4000$
  
ایتم های به سوی افسانه شدن
 
کمربند us
قیمت:5000$
 
کمربند ic
قیمت:5000$
 
کمربند تک تیم
قیمت:4000$
 

 
کمربند wwe
قیمت:12000$
 
 
کمربند سنگین وزن
قیمت:12000$
 
ایتم های مخصوص:
 

رول ناگهانی که شانس شما را چند برابر میکند. 

قیمت:800$

 

حمله به اتاق بازیکنان.

با حمله به اتاق یکی از بازیکنان با او دشمنی میسازید.

قیمت:700$

http://www.gigpars.com/upload/ly29_1.pngآیتم جلوگیری از بیرون افتادن از رینگ ( مخصوص پی پر ویو رویال رامبل و مسابقات بتل رویال )

در صورتی که حریف شما بخواهد شما را از رینگ بیرون بیندازد می توانید جلو او را بگیرید و از خود دفاع کنید.این کار باعث می شود مدت بیشتری در رینگ بمانید فرصت برنده شدن را داشته باشید.

قیمت : 1100$


 

http://www.gigpars.com/upload/ch9v_2.pngآیتم بیرون انداختن 2 نفر از رینگ ( مخصوص پی پر ویو رویال رامبل و مسابقات بتل رویال )

می توانید دو نفر از حریف های خود را از رینگ بیرون بیندازید. این آیتم فقط در پی پر ویو رویال رامبل و مسابقات بتل رویال قابل استفاده است.

قیمت : 1400$


 

http://www.gigpars.com/upload/6igo_3.pngآیتم بیرون انداختن 3 نفر از رینگ : ( مخصوص پی پر ویو رویال رامبل و مسابقات بتل رویال )

می توانید سه نفر از حریف های خود را از رینگ بیرون بیندازید. این آیتم فقط در پی پر ویو رویال رامبل و مسابقات بتل رویال قابل استفاده است. تفاوت این آیتم با آیتم بالا قیمت کم تر است.

قیمت : 1800$


 

http://www.gigpars.com/upload/b58r_4.pngآیتم زدن فینیشر روی میله های آهنگی ( مخصوص پی پر ویو الیمینیشن چمبر )

خرید این آیتم در پی پر ویو الیمینیشن چمبر کمک بزرگی به پیروزی شما و شکست سریع حریفانتان می کند. در صورتی که این آیتم را خریداری کنید می توانید فینیشر خودتون رو در خارج از رینگ روی میله آهنگی روی حریفتان اجرا کنید. مقدار ضربه فینیشر 3 برابر خواهد شد و احتمال شکست حریفتان با این آیتم 80% می شود.

قیمت : 2500 سکه


 

http://www.gigpars.com/upload/3zpb_5.pngآیتم کوبیدن حریف به میله های آهنگی ( مخصوص پی پر ویو الیمینیشن چمبر و مسابقات استیل کیج )

با استفاده از این آیتم می توانید حریف خود را هل داده و محکم او را به میله های آهنی بکوبید.این آیتم هم برای پی پر ویو الیمینیشن چمبر و هم برای مسابقات استیل کیج قابل استفاده است.

قیمت : 1500 سکه


 

http://www.gigpars.com/upload/09k_7.pngآیتم اجرای فینیشر از بالای نردبان به روی حریف : ( مخصوص پی پر ویو مانی این دبنک ، تی ال سی و مسابقات لدر مچ )

می توانید از بالای نردبان فینیشر خود را روی حریف خود اجرا کنید. این آیتم فقط مخصوص برخی کشتی گیران می باشد و برای بیشتر کشتی گیران قابل خرید نیست. در صورت خرید ، مدیریت مشخص می کند که می توانید بخرید یا نه...

در صورتی که این آیتم را بخرید ، می توانید دو برابر ضربه فینیشر خود را به روی حریف وارد کنید.

قیمت : 1200$


 

http://www.gigpars.com/upload/5t6t_6.pngآیتم پریدن از بالای نردبان به روی حریفان ( مخصوص پی پر ویو مانی این دبنک ، تی ال سی و مسابقات لدر مچ )

با استفاده از این آیتم می توانید از بالای نردبان به روی حریفان خود بپرید. یکی از بهترین مزایای این آیتم این است که اگر کشتی گیر شما فینیشرش از بالای رینگ باشد ، می توانید از بالای نردبان فینیشر خودتون رو روی تمامی کشتی گیران اجرا کنید. 

قیمت:1100$


 

http://www.gigpars.com/upload/edo6_8.pngآیتم استفاده از وسایل : ( مخصوص پی پر ویو اکستریم رولز و تی ال سی )

به جای خریدن صندلی ، چکش و یا ابزارهای مربوط به DQ می توانید از این آیتم استفاده کنید.این آیتم فقط در پی پر ویو اکستریم رولز و تی ال سی قابل خرید است.

قیمت : 1000$


 

آیتم مخصوص شوء های هفتگی:

http://www.gigpars.com/upload/qgnq_9.pngآیتم دخالت در مسابقه : ( مخصوص شوء های هفتگی )

با استفاده از این آیتم می توانید در مسابقات ( شوء های هفتگی ) دخالت کنید و مانع پیروزی حریف خود شوید. این آیتم برای تقویت استوری و درگیری لازم است و خرید آن ضروری است

قیمت : 800$


 

http://www.gigpars.com/upload/817g_10.pngآیتم بدل فینیشر ( قابل استفاده در تمام مسابقات )

هنگامی که در حین مسابقه حریف شما قصد دارد فینیشر خود را روی شما اجرا کند ، با استفاده از این آیتم می توانید فینیشر حریف را بدل کرده و بلافاصله فینیشر خود را به او بزنید. این آیتم دقیقا می تواند نتیجه مسابقه را برعکس کند و کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

قیمت : 2000$


 

http://www.gigpars.com/upload/85em_11.pngآیتم زدن فینیشر به 3 نفر ( برای دخالت در مسابقات )

می توانید فینیشر خود را به صورت پشت سر هم به 3 کشتی گیر وارد کنید. این آیتم معمولا در دخالت ها انجام می شود.به علاوه اگر با حریف خود درگیر باشید و کشتی گیری سعی کند به کمک حریفتان بیاید ، با این آیتم می توانید تا 3 نفر از دشمنان خود را مورد ضربه قرار دهید.

قیمت : 1000$

 

 

همه ی ایتم ها با تخفیف برای اعضای vip میباشد.

 
اطلاعات کاربری
آرشیو